Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Historia zmian

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Nie 2:28, 29 Cze 2008 Temat postu: Historia zmian

Żeby nie było że się lenię (no, i żeby mieć większą motywację) postanowiłem wprowadzić historię zmian. Będę na zakończenie dnia/ważniejszego etapu projektu dodawał co zostało zmienione/poprawione/pogorszone (niepotrzebne skreślić).

KOLEJNE ZMIANY W POSTACH PONIŻEJ

10.07.2008
- Poprawiony Alderiel (dwukrotnie. Najpierw nie sprzedawał zaklęć w ogóle, później robił błąd w opisie jednego z nich)
- Poprawiony błąd, przez który nie dało się kupować Antidote ani Intense Healing. Wszystko działa już jak powinno.
- Poprawione błędy z Ilianą, która również nie działała jak należy.
- Poprawiony błąd z Aidenem (wcześniej jak kupowało się paczkę, nie sprzedawał Labela)
- Dodany alembic, przedmiot, który kiedyś nie miał żadnych właściwości
- Dodany NPC Tyrrus, handlujący opancerzeniem
- Dodany NPC Sylvaniel, handlujący broną
- Poprawiony wystrój hali targowej
- Zmiany w skrypcie Iliany, będzie zajmować się tylko eliksirami
- Eksperymenty z rozpadaniem się spearów - tym razem szansa 2%.
- Poprawiona dziura pod pewnym drzewem - Vard wie o którą chodzi Wink.
- Skończony poziom -1 expowiska w zniszczonym kaerze.
- Poprawione skrypty niektórych potworków (z żadnego nie wypadały pojemniki (bagi, backpacki) a powinny, były też nieznaczne przekłamania w statystykach).


9.07.2008
- Porządki w edytorze praktycznie skończone
- Resp trolli przy Urupie na poziomie -1 gotowy w całości. Jedyny wyjątek to zejścia na poziom niższy, którego jeszcze nie ma. Zostały obstawione m-wallami, żeby nikt nie spowodował przypadkiem crasha próbując schodzić w dół (teoretycznie nie powinno się dać).
- Dołożone zalążki obozu orków na powierzchni i zrujnowanej katedry, które będą miejscem pewnego questa.
- Poprawione schody w gildii Łuczników, już nie wychodzi się z nich w ścianie
- Speary mają mniejszą szansę na rozpadnięcie się (3%, było 5, a oryginalnie - 7. Pewnie obniżę później jeszcze bardziej, bo dość szybko się rozpadają).
- Zmieniona szybkość regeneracji many i życia na taką, jaka jest na RL (była 4-10 razy za duża)
- Poprawiony błąd z NPC, którzy "zacinali się" (stawali w miejscu nic nie robiąc kiedy gracz zniknął im z pola widzenia na niższym lub wyższym poziomie bądź się wylogował).
- Poprawiony błąd z Exurą, która dotychczas leczyła po 2-6 obrażeń. Teraz 9 lvlowy Łucznik z 3 mlvlem może się leczyć od 18 do 24 obrażeń.
- Poprawiony błąd z Utevo Lux, które bardzo szybko się kończyło. (Generalnie jest masa czarów, które nie działają tak jak powinny...)
- Poprawione pochodnie, wypalają się dwa razy wolniej i da się je wyłączać (wcześniej wyłączenie pochodni w pewnym momencie powodowało jej "wydłużenie" się i dawanie światła teoretycznie w nieskończoność)
- Poprawione drzwi w gildii wojowników.
- Pomniejsze poprawki mapy.
- Exp i skille zwiększone do x4 aż do odwołania Wink.

2-8.07.2008
Wielkie NIC - powrót do domu z Rzeszowa, "chwila" z dziewczyną, poszukiwania mieszkania...

1.07.2008
(Znów ze względów osobistych niewiele)
- Resp trolli nabiera rozmachu Wink. Główna część gotowa w 60%.
- Pomniejsze zmiany związane ze śmiercią postaci (zmniejszona strata expa i skilli w wyniku śmierci, na potrzeby test serwera. Niestety wypadania plecaka nie udało mi się powstrzymać, choć pracuję nad tym).

30.06.2008
(Na ten dzień mało, była u mnie moja luba Wink)
- Zmapowany kawałek respa trolli obok miasta
- Dodany zalążek orkowo/trollowych podziemi stylowanych na okolicę scale armor questa z okolic Thais
- Drobne poprawki na mapie
- Odchudzenie niepotrzebnych fragmentów mapy w celach usprawnienia działania
- Przygotowanie gruntu pod mapowanie z rozmachem nieco większego kawałka terenu na południowy zachód od miasta

29.06.2008
- Troje nowych NPC:
Elirea - Sprzedaje amunicje i broń dla Łuczników, sporo opcji rozmowy.
Alderiel - Mistrz Gildii Czarodziejów - może nauczyć czarów dla Czarodziejów z poziomów 8-16 (włącznie).
Krag - Mistrz Gildii Rycerzy - może nauczyć wszystkich czarów dostępnych Rycerzom.
- Poprawione błędy z Idis i Ilianą
- Poprawione parametry amunicji (atak, waga)
- Poprawione niektóre mniejsze błędy mapy
- Porządek w edytorze
- Dodany zalążek dużego respa trolli i orków.

28.06.2008 (niby jest już 3:23 dnia 29, ale cóż, to się liczy jeszcze na wczoraj)

- Poprawienie pomniejszych błędów mapy (main)
- Nowy quest na rooku
- Speary rzadziej pękają i są lżejsze
- Pochodnie wypalają się wolniej
- Poprawiony bug z mąką (wcześniej używając wody na mące pojawiało się pięć nowych i ciasto)
- Poprawiony bug z Crabami (wcześniej miały tyle pancerza co smok i obronę jak demon. Teraz jest w miarę normalnie)
- Dodanie dwóch uroczych pań NPC: Idis, handlującej na mainie Life i Mana Fluidami (docelowo również runami, ale to w dalszej fazie produkcji) oraz Iliany, która uczy czarów dla Łuczników, choć jeszcze przez jakiś czas nie rozróżnia profesji Wink.

Na dziś tyle, jutro od rana kolejna dawka poprawek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Pią 14:42, 11 Lip 2008, w całości zmieniany 14 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Czw 1:04, 10 Lip 2008 Temat postu:

KOLEJNE ZMIANY W POŚCIE PONIŻEJ!

11.07.2008
- Przejrzany i poprawiony loot ze wszystkich, 166 potworów, dostępnych aktualnie w silniku. (parę godzin pracy z tym zeszło Razz).
- Zrobiony tutorial o mapowaniu (w dziale "Pomoc")
- Omapowany poziom -2 zniszczonego kaeru (zeszło mi z tym ponad 7 godzin, ale warto było Very Happy)
- Dodany pomniejszy quest (z kuszą i zestawem bełtów Razz)
- Poprawione fieldy na -1 poziomie kaeru (teraz wygląda widowiskowo Razz)
- Dodane kilka zaklęć do Alderiela
- Poprawione kilka pomniejszych błędów mapy (głównie bordery).
- Wyznaczony obszar i zgrubne zmapowanie poziomów -3 i -4 kaeru.

12.07.2008
- Dodany resp orków (jeszcze nie w całości, ale można już po nim chodzić. Na respie wszystkie typy orków poza warlordem) oraz zniszczona katedra
- Poprawiony loot z trolla, rotworma, i fire devila
- Poprawione statystyki rotworma i orka raidera
- Pomniejsze błędy mapy poprawione
- Poprawione błędy z NPC.
- Dodany komplet czarów dla czarodziejów u Alderiela
- Dodany ukryty i trudno dostępny resp Wiwerny, a także sam potworek, którego do tej pory w silniku nie było Razz.
- Dodana możliwości korzystania z areny Urupy.

13.07.2008
- Dodana góra respa orków na prawo od Urupy
- Poprawiony Tyrrus, u którego ni nie dało się kupić
- Poprawione błędy Silvaniela
- Zmieniony czas działania niektórych czarów
- Dodany Stalagmite, którego wcześniej nie dało się kupić
- Poprawiony błąd z Summon Creature, którego wcześniej nie dało się kupić.
- Poprawione schody do Wyverny
- Dodany WIELKI kawał lasu na zachód od miasta, przygotowany teren pod obóz amazonek
- Przygotowany teren pod mapowanie na najbliższy tydzień.

14.07.2008
- Napisany i dodany Albus, NPC sprzedający runy
- Przeprowadzone badania ekonomiczne na temat cen run Wink
- Dodany kompletny, duży resp amazonek i walkirii
- Poprawiony i wreszcie finalnie dodany NPC od ekwipunku - Bregus (na gorze sklepu w Urupie)
I to chyba tyle. Masę czasu zeszło z respem, niemało również z Albusem.

15.07.2008
- Zmapowana wielka, jebucka pustynia Wink.
- Dodany Nomad, którego nie było do tej pory
- Dodany resp dwóch wyvern
- Trzy tajemnicze piramidy
- Na pustyni ruiny i zalążek questa
- Próby z nowym edytorem Wink.

16.07.2008
- "Dolina Królów" - to co na mapce w pytaniach było widać jako takie małe szare plamki - zespół kanionów, w których poukrywane są grobowce starożytnych władców. Każdą taką skałeczkę (a jest ich około 30-kilku), trzeba było po wierzchu pokryć albo kolejną porcją skały, albo piaskiem, albo skałą i piaskiem (przy czym to ostatnie najczęściej), to samo zrobić dla poziomu wyżej. Wziąwszy pod uwagę, że nowy edytor używa nie tych borderów, zrobiłem wszystko w starym Wink. Znaczy... nie zrobiłem, jeszcze jutro muszę skończyć
- Poprzestawiane kilka szczegółów na pustyni.
- Zmieniona oaza
- Przygotowane miejsce pod Qbaza Tombę.
- Poprawione błędy z chlebem i jego produkcją
- Przygotowane miejsce pod dwa questy.

17-20.07.2008
(Wizyta w Rzeszowie)

21.07.2008
- Dodane respy w Qbaza tombie
- Omapowany kawałek stepu w okolicy plaży z żółwiami
- Przygotowane obrysy ważniejszych fragmentów terenu na lewo od Urupy (na tym wielkim stepie)
- Omapowany kamieniołom na lewo od plaży z żółwiami
- Dodane jeziorko na stepie, oraz rzeka, która złamie trochę monotonię krajobrazu.
- Przygotowane miejsce pod kilka pomniejszych leśnych respów, obóz banitów i/lub gaj druidów. Te zlecenia dodam najszybciej, jeśli ktoś się weźmie, lub sam omapuję Wink.
- Drobne poprawki na mapie -> Bordery nad rzeką, wyznaczenie drogi z Urupy do Travaru, drobne modyfikacje próbnego kawałka stepu.

22.07.2008
- Dodany obóz Nomadów autorstwa Eldvwora, razem ze spawnem. Teraz pustynia jest praktycznie skończona.
- Dodane bordery do wszystkich rzek, wyznaczonych jakiś czas temu, od jeziora Bahn po jezioro Pyros.
- Przygotowany teren na południe od pustyni
- Wyznaczony dokładny kształt Gór Grzmotu
- Dodany Guildhall -> Samotna Strażnica Wink.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Śro 23:22, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 15 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Śro 23:24, 23 Lip 2008 Temat postu:

23.07.2008
- Dodane bagna poniżej jeziora Ban
- Dodany obóz Wild Warriorów na stepie
- Dodane respy na pustyni (głównie w kanionach Doliny Królów)
- Dodana Podwójna Wieża -> miejsce na resp Warlocków (narazie bez szczegółów)
- Uszczegółowiona Samotna Strażnica
- Pomniejsze poprawki na mapie (dwie polanki, nieco poprawek przy borderach).
- Respy na bagnach (w tym jeden GS, kilka tarantul i dwa Huntery).
- Respy w lesie (tym wokół obozu amazonek)
- Uszczegółowiony step na północ od pustyni (kawałek pomiędzy rzekami).
- Wyznaczona Wężowa Rzeka od jeziora Ban do ujścia rzeki Kaukawskiej.

24.07.2008
- Kawałek bagien z chatką czarownic uszczegółowiony
- Dodane kilka zaklęć do Iliany
- Omapowany kawałek lasu w okolicach Samotnej Strażnicy
- Dodane respy na stepie i w lesie.
- Wyznaczone kolejne kawałki terenu, oborderowane kilka wzniesień.

25.07.2008
(Dziś niewiele. Robiłem pewien dość ważny projekt na uczelnię)
- Omapowany Dworek Quiltiego, będący zalążkiem dwóch interesujących questów.
- Dodany border do CAŁYCH Gór Grzmotu (zrobione ręcznie w Simones - względy optymalizacji rozmiaru mapy)
- Zmienione ograniczenia na używanie run - od tej pory jedynym wymaganiem jest mlvl.
- Wyznaczony teren Morza Szkarłatnego, wulkanu u jego połączenia z Morzem Śmierci oraz wschodniego wybrzeża Morza śmierci.

26.07.2008
- Dokończony teren koło Samotnej Strażnicy
- Dodane respy cyklopów
- Oborderowana rzeka aż do źródła przy Górach Grzmotu
- Omapowane okolice dworku, domy pracowników i plantacja
- Dodane skrypty, które w Zleceniach podrzucił Chips.
- Zalążek kampanii reklamowej Very Happy.

27.07.2008
(Dziś niewiele)
- Dodana łączka Dajrów (niestety bez potworków z racji na brak graficzek)
- Dodany obóz goblinów koło bagien
- Pomniejsze poprawki na mapie
- Dodany resp Waspów koło dworku
- Chwila łażenia i 3/4 strony błędów do poprawienia na jutro Wink.

28.07.2008
- Cały dzień mi zszedł na Dolinkę Smoków, ale wyszło całkiem znośnie
- Dodana Driada i Dragon Hatchling, których w silniku nie było.

29.07.2008
- Walka z Dajrem
- Dodane parę szczegółów do Dolinki Smoków
- Poprawione kilka pomniejszych błędów
- Zalążek Polany Driad.

30.07.2008
- Poprawione drobne błędy na mapie w obozie Orków.
- Poprawiona częstość wypadania War Hammera z Nomada
- Spowolniony spawn w obozie Nomadów
- Drobne poprawki na pustyni
- Pomniejsze błędy na stepie poprawione (RME często kładzie np. kwiatki na drobnych roślinach albo kamienie na drzewach. Będzie z tego jeszcze duuuuużo błędów)
- Dodane kosze na śmieci w depo w Urupie
- Poprawiony Tyrrus (żegnał się identycznie jak Silvaniel Wink [ciekawe czemu Razz])
- Spowolniony żółw (wcześniej bił rekord na 100 metrów Razz)
- Poprawiony loot z Elfa
- Poprawione statystyki Tarantuli
- Dodana karczma i zalążki miasteczka.

31.07-3.08.2008
(pobyt w Rzeszowie)

4.08.2008
- Poprawione błędy z Aldrielem
- Praktycznie oskryptowany NPC od druidow - Filidonis
- Niemoc twórcza ;(

5.08.2008
- Omapowany step między dworem a miasteczkiem
- Dodane samo miasteczko, włącznie ze szczegółami (zrobione jest już praktycznie do końca)
- "Zapełniony" las na wschód od obozu Driad i w okolicach smoczego leża
- Dodane respy na nowych terenach.
- Kontynuacja prac nad Filidonisem

6.08.2008
- Filidonis skończony i dodany na mapę
- Dodany Grobowiec Rodzinny autorstwa Moonreda włącznie ze spawnem
- Omapowany kawał stepu i lasu na północ i zachód od miasteczka
- Respy na nowych terenach
- Spawn trolli przy moście wiodącym do K'tenshin
- Rzeka na południe od Gór Grzmotu zamykająca obecnie dostępny teren w logiczną całość
- Droga do K'tenshin
- Zalążki górskiego klasztoru w Górach Grzmotu

7-11.08.2008
- Wytężone prace nad bazą danych (staram się ją zoptymalizować, bo większość OTSów pod tym względem jest dość prymitywnie ustawiona...)
- Tutorial od graficzek
- Pierwsza klatka Kreescry przy okazji
- Wytężone prace nad górami grzmotu

12-14.08.2008
- Prace nad bazą ciąg dalszy
- Góry Grzmotu
- Zmiany na forum.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Śro 23:58, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 16 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Nie 14:40, 24 Sie 2008 Temat postu:

15-22.08.2008
(Wakacyjna przerwa)

23.08.2008
- Dodane podatności/odporności potworków - funkcja silnika
- Dodana animacja trafień krytycznych

24.08.2008
- Dodane podstawy systemu ulepszeń przedmiotów
- Usprawniona baza danych
- Poprawiony i przyśpieszony mechanizm questów
- Dodane odporności/podatności niektórych potworków
- Drobne poprawki mapy

25.08.2008
- Poprawki wykrytych wczoraj błędów w NPC
- Drobne poprawki na mapie
- Dodany cennik u rzeźnika na rooku
- Dodane drabinki zamiast rope spotów na queście ze studded armorem oraz na cmentarzu na rooku.
- Zmniejszona szansa wyloocenia włóczni z trolla
- Zwiększona o 1% szansa na pęknięcie włóczni
- Zmniejszony spawn Swamp Trolli przy quescie z włócznią Dariusa na rooku
- Dodany PZ na statku, na którym pojawia się na mainie.
- Poprawione wejście do Samotnej Strażnicy
- Dodana możliwość używania fajki wodnej Wink
- Poprawienie błędu z piaskiem, który do tej pory nie miał nazwy.
- Dokończona Iliana - sprzedaje już wszystkie czary
- Dorobiony kawałek piętra -4 kaeru
- Dodany brakujący Haste u npc od knightów

26.08.2008
- Drobne poprawki na mapie
- Pozmieniany czas spawnu crabów na plaży, bandytów koło miasta i wszstkiego na górze ze szkieletami i ghulami.
- Poprawiony loot z ghula (leciało za bardzo Razz)
- Zmieniona szansa na wypadnięcie War Hammera z nomada
- Da się już wykonać quest ze Spike Swordem na Rooku.
- Dodane różne formy gramatyczne "kupię" w skrypcie Aidena. Reaguje również na słowa "praca", "oferta", "handel", "ceny", również w różnych formach gramatycznych
- Poprawiony błąd z Aidenem, który nie dawał labeli do parceli, kiedy kupowało się więcej niż jeden
- Poprawiony błąd z Elireą, która do tej pory sprzedawała o jedną strzałę/bełt za dużo gdy ją się poprosiło o równe wielokrotności setki.
- Dodane keywordy "cena", "handel", "praca", "oferta" (oraz różne ich formy gramatyczne) do Andrena, mistrza sztuki wędkarskiej z Rooka.
- Arina z rooka reaguje teraz na wszystkie gramatyczne odmiany "kupuje" których można wyrazić do chęci zakupienia czegokolwiek. Reaguje również na "cena", "handel", "oferta" oraz ich odmiany.
- Darius na rooku reaguje na nowe słowa: "polowanie", "potwory", "misja", "quest", "zadanie" oraz różne ich formy gramatyczne.
- Alderiel sprzedaje promocje dla Sorcerów.
- Poprawiony błąd z Ilianą, która zacinała się, gdy się odeszło bez pożegnania.
- Iliana reaguje poza "czary" również na słowo "zaklęcia". Dodałem również opcję rozmowy "promocja", pomimo że Iliana nie sprzedaje jej i sprzedawać nie zamierza.
- Poprawiony błąd, kiedy przy sprzedawaniu Haste przez Ilianę podawała opis Levitate
- Poprawiony błąd, który uniemożliwiał kupienie Ethernal Spear u Iliany
- Dodana opcja rozmowy "praca" u Iliany
- Usunięty stary kod nie pozwalający nauczyć się pewnych czarów z braku przemium u Iliany.
- Elirea raguje na nowe słowa: "zaklecia" oraz "pociski".
- Poprawiony błąd, kiedy Elirea milczała zapytana o amunicje.
- Alderiel nie obsługuje już nikogo poza Czarodziejami i Arcymagami.
- Elirea sprzedaje promocje dla Łuczników. PROSZĘ UWAŻAĆ! NIE ROZRÓŻNIA PROFESJI I MOŻE WAM BEZPOWROTNIE ZMIENIĆ!

27.08.2008
- Bregus reaguje na następujące nowe słowa: "miejsca", "urupa", "handel", "oferta","cena".
- Promocje dla Łuczników przeniesione do Iliany. Rozpoznaje również, czy ma do czynienia z Łucznikiem czy nie.
- Elirea nadal reaguje na słowo "promocja".
- Poprawiony błąd, przy którym npc sprzedawali przedmioty w plecakach tylko w ilości, na którą pozwalał udźwig, pobierając cenę za wszystkie. W tej chwili poinformują, że nie możesz unieść tak wiele zanim sprzedadzą zamówioną ilość. Docelowo w takim przypadku plecak będzie lądował na ziemi.
- Elirea reaguje na nowe słowa: "ceny", "oferta", "handel", "praca".
- Krag sprzedaje promocje dla Rycerzy a Filidonis dla Druidów. Docelowo wszystkie promocje zostaną przeniesione poza Urupę i będzie trzeba zrobić questy, które pozwolą je zdobyć.
- Dodane odporności/podatności następujących potworków: banshee, bear, behemoth i beholder.
- Kolejne prace nad poziomem -4 kaeru
- Drobne poprawki na mapie
- Poprawki w skryptach od sprzedawania promocji
- Domek Crono Westwooda.

28.08.2008
- Poprawione błędy z Kragiem
- Dokończone piętro -4 kaeru
- Poprawione błędy zgłoszone przez Chipsa.
- Poprawiony błąd ze schodami z -3 na -2 w Kaerze.
- Wykończone piętro -3 kaeru
- Dodanie nieco szczegółów na mapie na południowy zachód od Urupy
- Ukryta pod ziemią komnata
- Poprawiony poważny błąd, który crashował serwer.
- Poprawione właściwości Beholdera i dodane odporności Black Knighta.

29.08.2008
- NPC od profesji pobierają już pieniądze za promocje.
- Idis reaguje teraz na "kupie/kupuje" zamiast po prostu na nazwę eliksiru (ze względów optymalizacyjnych - kiedy mówi się samą nazwę sprawdza 4 warunki więcej i nie można pogadać o eliksirach tak po prostu, bez kupowania).
- Idis reaguje również na "ceny", "handel", "oferta" oraz "praca".
- Nalia reaguje na nowe słowa: "pomocy", "ratunku" oraz ich odmiany Wink.
- Selya reaguje teraz na słowa: "temat", "miejsca", "ceny", "handel", "oferta", "praca".
- Selya skupuje jedzenie.
- Poprawione błędy z Idis i Ariną
- Dodane kwatery pracowników przy kamieniołomie
- Poprawiony błąd w tombie, dzięki któremu można było łazić po pedestalach bez ryzyka trafienia przez potworki
- Poprawione błędy ze spawnem w Tombie.
- Poprawiony błąd z zacinającym się Kragiem, kiedy się odeszło od niego
- Poprawiony błąd, przez który Krag nie sprzedawał exury tylko utevo lux, kiedy powiedziało się do niego po angielsku.
- Drobne poprawki na mapie
- Dodane nieco szczegółów w okolicach kamieniołomu.
- Dodany domek rybaka koło respa Wyvern

30.08.2008-3.09.2008
(Przeprowadzka i praktyki. Ze względu na te drugie w najbliższym czasie będę trochę mniej robił)

4.09.2008
- Dodane kilka szczegółów na mapie nad drogą do Travaru
- Dodana Złamana Wieża w tymże terenie
- Przepisana funkcja sprzedająca napoje tak, że można kupować na raz do 400 włącznie. W momencie kiedy brak nam udźwigu przedmiot taki pojawia się na ziemi.
- Poprawiony błąd z Ariną, która po zakupie większych ilości mleka sprzedawała je po 60 a nie po 15 gp.
- Poprawiony błąd z Ariną, przez który nie dało sie kupić niezapakowanej większej ilości butelek mleka.
- Usprawnione działanie Ariny - jej skrypt będzie mniej obciążał serwer (docelowo usprawnię w ten sposób wszystkich npc)


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Czw 17:06, 04 Wrz 2008, w całości zmieniany 20 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Pią 19:38, 05 Wrz 2008 Temat postu:

5.09.2008
- Poprawione błędy w nowym systemie sprzedaży napojów.
- Usprawniony skrypt Aidena, Ariny, Idis i Nalii. Mówią teraz unikatowe kwestie kiedy się odejdzie od nich bez pożegnania lub nie będzie się odzywało przez jakiś czas. Wcześniej w wyniku mojego lenistwa niektóre się powtarzały Wink.
- Napisane trzy tutoriale o skryptowaniu i dodany mały skrypcik Wink.

6.09.2008
- Poprawiony błąd z nieznikającym Ice Rapierem
- Poprawiony skrypt Albusa - można teraz u niego kupować po 400 run na raz, można również zapytać o: "ofertę", "handel" i "ceny", udzieli również informacji jeśli spyta się o konkretny rodzaj run (ognistych np.). Dodatkowo usprawniony skrypt, tak aby mniej obciążał serwer.
- Usprawniony skrypt Alderiela i zmienione pożegnania, kiedy ktoś odszedł/za długo się nie odzywał.
- Usprawnione skrypty wszystkich NPC do Kraga włącznie. Poprawiona optymalność, Kragowi dodałem również słowo "praca".
- Usprawniony i rozbudowany skrypt Silvaniela - informuje teraz o swoim asortymencie, kiedy zapytamy o "ceny", "ofertę" lub "handel". Ponadto dokładnych cen można się dowiedzieć, kiedy spytamy o któryś z rodzajów broni. Dodatkowo reaguje na słowo "praca".
- Thoma można teraz zapytać o ceny jego towarów.
- Turian mówi teraz o cenach swoich towarów, jeśli go o to zapytać.

7.09.2008
- Dodane kanały pod miastem
- Zalążek zamku Elite Knightów
- Przerobione zejście do kaeru od drugiej strony
- Drobne poprawki i usprawnienia na mapie.

8.09.2008
(Dziś ze względów osobisto-uczelnianych praktycznie nic - jedynie trochę poprawek i szczegółów w kanałach pod Urupą [zostanie tylko spawn i jeszcze trochę szczegółów] oraz poprawienie zejścia do grobowca (literówka w pliku .xml)).

9.09.2008
- Dokończone kanały pod Urupą - łącznie ze spawnem. Można teraz zdobyć nieco gotówki zaraz po wyjściu z rooka.
- Poprawiony bug z wędką, której mogliśmy do tej pory używać nie mając robaków.

10.09.2008
- Pomniejsze poprawki na mapie
- Przygotowanie respa Moonreda na dodanie do mapy.

11.09.2008
- Resp Moonreda jest już dostępny do zwiedzania. Znaleźć go można w nowo dodanych ruinach przy kamieniołomie.
- Faktoria kupiecka krasnoluda Yodela. (trzeba tam jeszcze owego krasnoluda dodać)
- Brakujące skały w północnej części pustyni
- Masę dodatkowych szczegółów przy nowych ruinach i faktorii.
- Dodany zalążek naziemnej części kopalni, której właścicielem jest Yodel. Będą się w niej mieściły 3 osobne krasnoludzkie kopalnie. Jedna z nich stanowić będzie część większego kompleksu wraz z podziemiami Gór Grzmotu.

12.09.2008
- Wykończenie wierzchu kopalni Yodela (zszedł mi na to praktycznie cały dzień, dziś jeszcze zaczynam podziemia).

13.09.2008
- Podziemia kopalni Yodela. Zejdzie mi z tym jeszcze... Razz

14-17.09.2008
- Podziemia kopalni przetykane brakiem czasu :/

18.09.2008
- Drobne poprawki na mapie, dopieszczenie niektórych fragmentów.
- Skończony poziom -1 kopalni Yodela.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Czw 21:44, 18 Wrz 2008, w całości zmieniany 17 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Sob 17:27, 27 Wrz 2008 Temat postu:

19-27.09.2008
Dłuuuuugie i żmudne prace nad ulepszeniami i uzależnieniem działania run od sposobu ich użycia. Planowany czas zakończenia jutro lub pojutrze, jeśli nie będę miał jakichś znaczących problemów.

28.09 - 02.10.2008
Dalsze prace w kodzie. Skompletowany system ulepszeń, rangi na forum, przygotowane rozwinięcia profesji.

03-10.10.2008
Niemal skończone prace w kodzie, przeglądnięte wszystkie nadesłane przez Was mapy.

11.10.2008
- Dodana mapka Moonreda z malutkim obozem przemytników koło jeziora Pyros.
- Poprawione błędy z użyciem hotkeyów.
- Dodane kilka słów do Tyrrusa, Y'beriona i Venzlava
- Poprawione Wound Cleansing (za dużo leczyło)
- Dodany obóz łuczników autorstwa Moonreda
- Dodany spawn do obozu przemytników
- Drobne poprawki w lasach koło posiadłości
- Dodany resp Moonreda (random resp), adaptowany na smoki.

12-17.10.2008
(Życie Sad)

18.10.2008
- Dodany resp Clawiena z trollami.
- Nieco szczegółów na mapie.

19.10.2008
- Dodane odporności/podatności kilku potworków
- Drobne prace na mapie

20.10.2008
- Dodane katakumby autorstwa Clawiena
- Dodana gospoda Moonreda
- Drobne poprawki na mapie, włącznie z "zapychaniem" wolnych terenów
- Prace nad npc - jubilerem do Urupy
- Kolejna porcja odporności/podatności

21.10 - 29.10.2008
- Dokończony pierwszy fragment mapy
- NPC Eris, handlująca biżuterią i klejnotami
- Poprawione kilka błędów
- Dodany skrypt od schodów schowanych w trumnie, oraz spory kawałek questa z wodzem orków.
- Dodane sporo odporności/podatności potworów
- Przerobiony Prastary Dąb
- Dodana mapa Moonreda - The Bunny (nie pytajcie czemu tak się nazywa Razz)
- Przygotowane kilka grafik

30.10 - 12.11.2008
- Dodane nowe fragmenty mapy
- Zrobione kilka grafik i animacji (zajmowałem się głównie możliwością jazdy konnej)
- Dodatkowe skrypty
- Przejście na nowy silnik


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Śro 13:52, 12 Lis 2008, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> News Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin