Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nazarian
Administrator
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąchock/Rzeszów
|
Wysłany: Nie 2:28, 29 Cze 2008 Temat postu: Historia zmian |
|
Żeby nie było że się lenię (no, i żeby mieć większą motywację) postanowiłem wprowadzić historię zmian. Będę na zakończenie dnia/ważniejszego etapu projektu dodawał co zostało zmienione/poprawione/pogorszone (niepotrzebne skreślić).
KOLEJNE ZMIANY W POSTACH PONIŻEJ
10.07.2008
- Poprawiony Alderiel (dwukrotnie. Najpierw nie sprzedawał zaklęć w ogóle, później robił błąd w opisie jednego z nich)
- Poprawiony błąd, przez który nie dało się kupować Antidote ani Intense Healing. Wszystko działa już jak powinno.
- Poprawione błędy z Ilianą, która również nie działała jak należy.
- Poprawiony błąd z Aidenem (wcześniej jak kupowało się paczkę, nie sprzedawał Labela)
- Dodany alembic, przedmiot, który kiedyś nie miał żadnych właściwości
- Dodany NPC Tyrrus, handlujący opancerzeniem
- Dodany NPC Sylvaniel, handlujący broną
- Poprawiony wystrój hali targowej
- Zmiany w skrypcie Iliany, będzie zajmować się tylko eliksirami
- Eksperymenty z rozpadaniem się spearów - tym razem szansa 2%.
- Poprawiona dziura pod pewnym drzewem - Vard wie o którą chodzi .
- Skończony poziom -1 expowiska w zniszczonym kaerze.
- Poprawione skrypty niektórych potworków (z żadnego nie wypadały pojemniki (bagi, backpacki) a powinny, były też nieznaczne przekłamania w statystykach).
9.07.2008
- Porządki w edytorze praktycznie skończone
- Resp trolli przy Urupie na poziomie -1 gotowy w całości. Jedyny wyjątek to zejścia na poziom niższy, którego jeszcze nie ma. Zostały obstawione m-wallami, żeby nikt nie spowodował przypadkiem crasha próbując schodzić w dół (teoretycznie nie powinno się dać).
- Dołożone zalążki obozu orków na powierzchni i zrujnowanej katedry, które będą miejscem pewnego questa.
- Poprawione schody w gildii Łuczników, już nie wychodzi się z nich w ścianie
- Speary mają mniejszą szansę na rozpadnięcie się (3%, było 5, a oryginalnie - 7. Pewnie obniżę później jeszcze bardziej, bo dość szybko się rozpadają).
- Zmieniona szybkość regeneracji many i życia na taką, jaka jest na RL (była 4-10 razy za duża)
- Poprawiony błąd z NPC, którzy "zacinali się" (stawali w miejscu nic nie robiąc kiedy gracz zniknął im z pola widzenia na niższym lub wyższym poziomie bądź się wylogował).
- Poprawiony błąd z Exurą, która dotychczas leczyła po 2-6 obrażeń. Teraz 9 lvlowy Łucznik z 3 mlvlem może się leczyć od 18 do 24 obrażeń.
- Poprawiony błąd z Utevo Lux, które bardzo szybko się kończyło. (Generalnie jest masa czarów, które nie działają tak jak powinny...)
- Poprawione pochodnie, wypalają się dwa razy wolniej i da się je wyłączać (wcześniej wyłączenie pochodni w pewnym momencie powodowało jej "wydłużenie" się i dawanie światła teoretycznie w nieskończoność)
- Poprawione drzwi w gildii wojowników.
- Pomniejsze poprawki mapy.
- Exp i skille zwiększone do x4 aż do odwołania .
2-8.07.2008
Wielkie NIC - powrót do domu z Rzeszowa, "chwila" z dziewczyną, poszukiwania mieszkania...
1.07.2008
(Znów ze względów osobistych niewiele)
- Resp trolli nabiera rozmachu . Główna część gotowa w 60%.
- Pomniejsze zmiany związane ze śmiercią postaci (zmniejszona strata expa i skilli w wyniku śmierci, na potrzeby test serwera. Niestety wypadania plecaka nie udało mi się powstrzymać, choć pracuję nad tym).
30.06.2008
(Na ten dzień mało, była u mnie moja luba )
- Zmapowany kawałek respa trolli obok miasta
- Dodany zalążek orkowo/trollowych podziemi stylowanych na okolicę scale armor questa z okolic Thais
- Drobne poprawki na mapie
- Odchudzenie niepotrzebnych fragmentów mapy w celach usprawnienia działania
- Przygotowanie gruntu pod mapowanie z rozmachem nieco większego kawałka terenu na południowy zachód od miasta
29.06.2008
- Troje nowych NPC:
Elirea - Sprzedaje amunicje i broń dla Łuczników, sporo opcji rozmowy.
Alderiel - Mistrz Gildii Czarodziejów - może nauczyć czarów dla Czarodziejów z poziomów 8-16 (włącznie).
Krag - Mistrz Gildii Rycerzy - może nauczyć wszystkich czarów dostępnych Rycerzom.
- Poprawione błędy z Idis i Ilianą
- Poprawione parametry amunicji (atak, waga)
- Poprawione niektóre mniejsze błędy mapy
- Porządek w edytorze
- Dodany zalążek dużego respa trolli i orków.
28.06.2008 (niby jest już 3:23 dnia 29, ale cóż, to się liczy jeszcze na wczoraj)
- Poprawienie pomniejszych błędów mapy (main)
- Nowy quest na rooku
- Speary rzadziej pękają i są lżejsze
- Pochodnie wypalają się wolniej
- Poprawiony bug z mąką (wcześniej używając wody na mące pojawiało się pięć nowych i ciasto)
- Poprawiony bug z Crabami (wcześniej miały tyle pancerza co smok i obronę jak demon. Teraz jest w miarę normalnie)
- Dodanie dwóch uroczych pań NPC: Idis, handlującej na mainie Life i Mana Fluidami (docelowo również runami, ale to w dalszej fazie produkcji) oraz Iliany, która uczy czarów dla Łuczników, choć jeszcze przez jakiś czas nie rozróżnia profesji .
Na dziś tyle, jutro od rana kolejna dawka poprawek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Pią 14:42, 11 Lip 2008, w całości zmieniany 14 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nazarian
Administrator
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąchock/Rzeszów
|
Wysłany: Czw 1:04, 10 Lip 2008 Temat postu: |
|
KOLEJNE ZMIANY W POŚCIE PONIŻEJ!
11.07.2008
- Przejrzany i poprawiony loot ze wszystkich, 166 potworów, dostępnych aktualnie w silniku. (parę godzin pracy z tym zeszło ).
- Zrobiony tutorial o mapowaniu (w dziale "Pomoc")
- Omapowany poziom -2 zniszczonego kaeru (zeszło mi z tym ponad 7 godzin, ale warto było )
- Dodany pomniejszy quest (z kuszą i zestawem bełtów )
- Poprawione fieldy na -1 poziomie kaeru (teraz wygląda widowiskowo )
- Dodane kilka zaklęć do Alderiela
- Poprawione kilka pomniejszych błędów mapy (głównie bordery).
- Wyznaczony obszar i zgrubne zmapowanie poziomów -3 i -4 kaeru.
12.07.2008
- Dodany resp orków (jeszcze nie w całości, ale można już po nim chodzić. Na respie wszystkie typy orków poza warlordem) oraz zniszczona katedra
- Poprawiony loot z trolla, rotworma, i fire devila
- Poprawione statystyki rotworma i orka raidera
- Pomniejsze błędy mapy poprawione
- Poprawione błędy z NPC.
- Dodany komplet czarów dla czarodziejów u Alderiela
- Dodany ukryty i trudno dostępny resp Wiwerny, a także sam potworek, którego do tej pory w silniku nie było .
- Dodana możliwości korzystania z areny Urupy.
13.07.2008
- Dodana góra respa orków na prawo od Urupy
- Poprawiony Tyrrus, u którego ni nie dało się kupić
- Poprawione błędy Silvaniela
- Zmieniony czas działania niektórych czarów
- Dodany Stalagmite, którego wcześniej nie dało się kupić
- Poprawiony błąd z Summon Creature, którego wcześniej nie dało się kupić.
- Poprawione schody do Wyverny
- Dodany WIELKI kawał lasu na zachód od miasta, przygotowany teren pod obóz amazonek
- Przygotowany teren pod mapowanie na najbliższy tydzień.
14.07.2008
- Napisany i dodany Albus, NPC sprzedający runy
- Przeprowadzone badania ekonomiczne na temat cen run
- Dodany kompletny, duży resp amazonek i walkirii
- Poprawiony i wreszcie finalnie dodany NPC od ekwipunku - Bregus (na gorze sklepu w Urupie)
I to chyba tyle. Masę czasu zeszło z respem, niemało również z Albusem.
15.07.2008
- Zmapowana wielka, jebucka pustynia .
- Dodany Nomad, którego nie było do tej pory
- Dodany resp dwóch wyvern
- Trzy tajemnicze piramidy
- Na pustyni ruiny i zalążek questa
- Próby z nowym edytorem .
16.07.2008
- "Dolina Królów" - to co na mapce w pytaniach było widać jako takie małe szare plamki - zespół kanionów, w których poukrywane są grobowce starożytnych władców. Każdą taką skałeczkę (a jest ich około 30-kilku), trzeba było po wierzchu pokryć albo kolejną porcją skały, albo piaskiem, albo skałą i piaskiem (przy czym to ostatnie najczęściej), to samo zrobić dla poziomu wyżej. Wziąwszy pod uwagę, że nowy edytor używa nie tych borderów, zrobiłem wszystko w starym . Znaczy... nie zrobiłem, jeszcze jutro muszę skończyć
- Poprzestawiane kilka szczegółów na pustyni.
- Zmieniona oaza
- Przygotowane miejsce pod Qbaza Tombę.
- Poprawione błędy z chlebem i jego produkcją
- Przygotowane miejsce pod dwa questy.
17-20.07.2008
(Wizyta w Rzeszowie)
21.07.2008
- Dodane respy w Qbaza tombie
- Omapowany kawałek stepu w okolicy plaży z żółwiami
- Przygotowane obrysy ważniejszych fragmentów terenu na lewo od Urupy (na tym wielkim stepie)
- Omapowany kamieniołom na lewo od plaży z żółwiami
- Dodane jeziorko na stepie, oraz rzeka, która złamie trochę monotonię krajobrazu.
- Przygotowane miejsce pod kilka pomniejszych leśnych respów, obóz banitów i/lub gaj druidów. Te zlecenia dodam najszybciej, jeśli ktoś się weźmie, lub sam omapuję .
- Drobne poprawki na mapie -> Bordery nad rzeką, wyznaczenie drogi z Urupy do Travaru, drobne modyfikacje próbnego kawałka stepu.
22.07.2008
- Dodany obóz Nomadów autorstwa Eldvwora, razem ze spawnem. Teraz pustynia jest praktycznie skończona.
- Dodane bordery do wszystkich rzek, wyznaczonych jakiś czas temu, od jeziora Bahn po jezioro Pyros.
- Przygotowany teren na południe od pustyni
- Wyznaczony dokładny kształt Gór Grzmotu
- Dodany Guildhall -> Samotna Strażnica .
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Śro 23:22, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 15 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nazarian
Administrator
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąchock/Rzeszów
|
Wysłany: Śro 23:24, 23 Lip 2008 Temat postu: |
|
23.07.2008
- Dodane bagna poniżej jeziora Ban
- Dodany obóz Wild Warriorów na stepie
- Dodane respy na pustyni (głównie w kanionach Doliny Królów)
- Dodana Podwójna Wieża -> miejsce na resp Warlocków (narazie bez szczegółów)
- Uszczegółowiona Samotna Strażnica
- Pomniejsze poprawki na mapie (dwie polanki, nieco poprawek przy borderach).
- Respy na bagnach (w tym jeden GS, kilka tarantul i dwa Huntery).
- Respy w lesie (tym wokół obozu amazonek)
- Uszczegółowiony step na północ od pustyni (kawałek pomiędzy rzekami).
- Wyznaczona Wężowa Rzeka od jeziora Ban do ujścia rzeki Kaukawskiej.
24.07.2008
- Kawałek bagien z chatką czarownic uszczegółowiony
- Dodane kilka zaklęć do Iliany
- Omapowany kawałek lasu w okolicach Samotnej Strażnicy
- Dodane respy na stepie i w lesie.
- Wyznaczone kolejne kawałki terenu, oborderowane kilka wzniesień.
25.07.2008
(Dziś niewiele. Robiłem pewien dość ważny projekt na uczelnię)
- Omapowany Dworek Quiltiego, będący zalążkiem dwóch interesujących questów.
- Dodany border do CAŁYCH Gór Grzmotu (zrobione ręcznie w Simones - względy optymalizacji rozmiaru mapy)
- Zmienione ograniczenia na używanie run - od tej pory jedynym wymaganiem jest mlvl.
- Wyznaczony teren Morza Szkarłatnego, wulkanu u jego połączenia z Morzem Śmierci oraz wschodniego wybrzeża Morza śmierci.
26.07.2008
- Dokończony teren koło Samotnej Strażnicy
- Dodane respy cyklopów
- Oborderowana rzeka aż do źródła przy Górach Grzmotu
- Omapowane okolice dworku, domy pracowników i plantacja
- Dodane skrypty, które w Zleceniach podrzucił Chips.
- Zalążek kampanii reklamowej .
27.07.2008
(Dziś niewiele)
- Dodana łączka Dajrów (niestety bez potworków z racji na brak graficzek)
- Dodany obóz goblinów koło bagien
- Pomniejsze poprawki na mapie
- Dodany resp Waspów koło dworku
- Chwila łażenia i 3/4 strony błędów do poprawienia na jutro .
28.07.2008
- Cały dzień mi zszedł na Dolinkę Smoków, ale wyszło całkiem znośnie
- Dodana Driada i Dragon Hatchling, których w silniku nie było.
29.07.2008
- Walka z Dajrem
- Dodane parę szczegółów do Dolinki Smoków
- Poprawione kilka pomniejszych błędów
- Zalążek Polany Driad.
30.07.2008
- Poprawione drobne błędy na mapie w obozie Orków.
- Poprawiona częstość wypadania War Hammera z Nomada
- Spowolniony spawn w obozie Nomadów
- Drobne poprawki na pustyni
- Pomniejsze błędy na stepie poprawione (RME często kładzie np. kwiatki na drobnych roślinach albo kamienie na drzewach. Będzie z tego jeszcze duuuuużo błędów)
- Dodane kosze na śmieci w depo w Urupie
- Poprawiony Tyrrus (żegnał się identycznie jak Silvaniel [ciekawe czemu ])
- Spowolniony żółw (wcześniej bił rekord na 100 metrów )
- Poprawiony loot z Elfa
- Poprawione statystyki Tarantuli
- Dodana karczma i zalążki miasteczka.
31.07-3.08.2008
(pobyt w Rzeszowie)
4.08.2008
- Poprawione błędy z Aldrielem
- Praktycznie oskryptowany NPC od druidow - Filidonis
- Niemoc twórcza ;(
5.08.2008
- Omapowany step między dworem a miasteczkiem
- Dodane samo miasteczko, włącznie ze szczegółami (zrobione jest już praktycznie do końca)
- "Zapełniony" las na wschód od obozu Driad i w okolicach smoczego leża
- Dodane respy na nowych terenach.
- Kontynuacja prac nad Filidonisem
6.08.2008
- Filidonis skończony i dodany na mapę
- Dodany Grobowiec Rodzinny autorstwa Moonreda włącznie ze spawnem
- Omapowany kawał stepu i lasu na północ i zachód od miasteczka
- Respy na nowych terenach
- Spawn trolli przy moście wiodącym do K'tenshin
- Rzeka na południe od Gór Grzmotu zamykająca obecnie dostępny teren w logiczną całość
- Droga do K'tenshin
- Zalążki górskiego klasztoru w Górach Grzmotu
7-11.08.2008
- Wytężone prace nad bazą danych (staram się ją zoptymalizować, bo większość OTSów pod tym względem jest dość prymitywnie ustawiona...)
- Tutorial od graficzek
- Pierwsza klatka Kreescry przy okazji
- Wytężone prace nad górami grzmotu
12-14.08.2008
- Prace nad bazą ciąg dalszy
- Góry Grzmotu
- Zmiany na forum.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Śro 23:58, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 16 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nazarian
Administrator
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąchock/Rzeszów
|
Wysłany: Nie 14:40, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
15-22.08.2008
(Wakacyjna przerwa)
23.08.2008
- Dodane podatności/odporności potworków - funkcja silnika
- Dodana animacja trafień krytycznych
24.08.2008
- Dodane podstawy systemu ulepszeń przedmiotów
- Usprawniona baza danych
- Poprawiony i przyśpieszony mechanizm questów
- Dodane odporności/podatności niektórych potworków
- Drobne poprawki mapy
25.08.2008
- Poprawki wykrytych wczoraj błędów w NPC
- Drobne poprawki na mapie
- Dodany cennik u rzeźnika na rooku
- Dodane drabinki zamiast rope spotów na queście ze studded armorem oraz na cmentarzu na rooku.
- Zmniejszona szansa wyloocenia włóczni z trolla
- Zwiększona o 1% szansa na pęknięcie włóczni
- Zmniejszony spawn Swamp Trolli przy quescie z włócznią Dariusa na rooku
- Dodany PZ na statku, na którym pojawia się na mainie.
- Poprawione wejście do Samotnej Strażnicy
- Dodana możliwość używania fajki wodnej
- Poprawienie błędu z piaskiem, który do tej pory nie miał nazwy.
- Dokończona Iliana - sprzedaje już wszystkie czary
- Dorobiony kawałek piętra -4 kaeru
- Dodany brakujący Haste u npc od knightów
26.08.2008
- Drobne poprawki na mapie
- Pozmieniany czas spawnu crabów na plaży, bandytów koło miasta i wszstkiego na górze ze szkieletami i ghulami.
- Poprawiony loot z ghula (leciało za bardzo )
- Zmieniona szansa na wypadnięcie War Hammera z nomada
- Da się już wykonać quest ze Spike Swordem na Rooku.
- Dodane różne formy gramatyczne "kupię" w skrypcie Aidena. Reaguje również na słowa "praca", "oferta", "handel", "ceny", również w różnych formach gramatycznych
- Poprawiony błąd z Aidenem, który nie dawał labeli do parceli, kiedy kupowało się więcej niż jeden
- Poprawiony błąd z Elireą, która do tej pory sprzedawała o jedną strzałę/bełt za dużo gdy ją się poprosiło o równe wielokrotności setki.
- Dodane keywordy "cena", "handel", "praca", "oferta" (oraz różne ich formy gramatyczne) do Andrena, mistrza sztuki wędkarskiej z Rooka.
- Arina z rooka reaguje teraz na wszystkie gramatyczne odmiany "kupuje" których można wyrazić do chęci zakupienia czegokolwiek. Reaguje również na "cena", "handel", "oferta" oraz ich odmiany.
- Darius na rooku reaguje na nowe słowa: "polowanie", "potwory", "misja", "quest", "zadanie" oraz różne ich formy gramatyczne.
- Alderiel sprzedaje promocje dla Sorcerów.
- Poprawiony błąd z Ilianą, która zacinała się, gdy się odeszło bez pożegnania.
- Iliana reaguje poza "czary" również na słowo "zaklęcia". Dodałem również opcję rozmowy "promocja", pomimo że Iliana nie sprzedaje jej i sprzedawać nie zamierza.
- Poprawiony błąd, kiedy przy sprzedawaniu Haste przez Ilianę podawała opis Levitate
- Poprawiony błąd, który uniemożliwiał kupienie Ethernal Spear u Iliany
- Dodana opcja rozmowy "praca" u Iliany
- Usunięty stary kod nie pozwalający nauczyć się pewnych czarów z braku przemium u Iliany.
- Elirea raguje na nowe słowa: "zaklecia" oraz "pociski".
- Poprawiony błąd, kiedy Elirea milczała zapytana o amunicje.
- Alderiel nie obsługuje już nikogo poza Czarodziejami i Arcymagami.
- Elirea sprzedaje promocje dla Łuczników. PROSZĘ UWAŻAĆ! NIE ROZRÓŻNIA PROFESJI I MOŻE WAM BEZPOWROTNIE ZMIENIĆ!
27.08.2008
- Bregus reaguje na następujące nowe słowa: "miejsca", "urupa", "handel", "oferta","cena".
- Promocje dla Łuczników przeniesione do Iliany. Rozpoznaje również, czy ma do czynienia z Łucznikiem czy nie.
- Elirea nadal reaguje na słowo "promocja".
- Poprawiony błąd, przy którym npc sprzedawali przedmioty w plecakach tylko w ilości, na którą pozwalał udźwig, pobierając cenę za wszystkie. W tej chwili poinformują, że nie możesz unieść tak wiele zanim sprzedadzą zamówioną ilość. Docelowo w takim przypadku plecak będzie lądował na ziemi.
- Elirea reaguje na nowe słowa: "ceny", "oferta", "handel", "praca".
- Krag sprzedaje promocje dla Rycerzy a Filidonis dla Druidów. Docelowo wszystkie promocje zostaną przeniesione poza Urupę i będzie trzeba zrobić questy, które pozwolą je zdobyć.
- Dodane odporności/podatności następujących potworków: banshee, bear, behemoth i beholder.
- Kolejne prace nad poziomem -4 kaeru
- Drobne poprawki na mapie
- Poprawki w skryptach od sprzedawania promocji
- Domek Crono Westwooda.
28.08.2008
- Poprawione błędy z Kragiem
- Dokończone piętro -4 kaeru
- Poprawione błędy zgłoszone przez Chipsa.
- Poprawiony błąd ze schodami z -3 na -2 w Kaerze.
- Wykończone piętro -3 kaeru
- Dodanie nieco szczegółów na mapie na południowy zachód od Urupy
- Ukryta pod ziemią komnata
- Poprawiony poważny błąd, który crashował serwer.
- Poprawione właściwości Beholdera i dodane odporności Black Knighta.
29.08.2008
- NPC od profesji pobierają już pieniądze za promocje.
- Idis reaguje teraz na "kupie/kupuje" zamiast po prostu na nazwę eliksiru (ze względów optymalizacyjnych - kiedy mówi się samą nazwę sprawdza 4 warunki więcej i nie można pogadać o eliksirach tak po prostu, bez kupowania).
- Idis reaguje również na "ceny", "handel", "oferta" oraz "praca".
- Nalia reaguje na nowe słowa: "pomocy", "ratunku" oraz ich odmiany .
- Selya reaguje teraz na słowa: "temat", "miejsca", "ceny", "handel", "oferta", "praca".
- Selya skupuje jedzenie.
- Poprawione błędy z Idis i Ariną
- Dodane kwatery pracowników przy kamieniołomie
- Poprawiony błąd w tombie, dzięki któremu można było łazić po pedestalach bez ryzyka trafienia przez potworki
- Poprawione błędy ze spawnem w Tombie.
- Poprawiony błąd z zacinającym się Kragiem, kiedy się odeszło od niego
- Poprawiony błąd, przez który Krag nie sprzedawał exury tylko utevo lux, kiedy powiedziało się do niego po angielsku.
- Drobne poprawki na mapie
- Dodane nieco szczegółów w okolicach kamieniołomu.
- Dodany domek rybaka koło respa Wyvern
30.08.2008-3.09.2008
(Przeprowadzka i praktyki. Ze względu na te drugie w najbliższym czasie będę trochę mniej robił)
4.09.2008
- Dodane kilka szczegółów na mapie nad drogą do Travaru
- Dodana Złamana Wieża w tymże terenie
- Przepisana funkcja sprzedająca napoje tak, że można kupować na raz do 400 włącznie. W momencie kiedy brak nam udźwigu przedmiot taki pojawia się na ziemi.
- Poprawiony błąd z Ariną, która po zakupie większych ilości mleka sprzedawała je po 60 a nie po 15 gp.
- Poprawiony błąd z Ariną, przez który nie dało sie kupić niezapakowanej większej ilości butelek mleka.
- Usprawnione działanie Ariny - jej skrypt będzie mniej obciążał serwer (docelowo usprawnię w ten sposób wszystkich npc)
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Czw 17:06, 04 Wrz 2008, w całości zmieniany 20 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nazarian
Administrator
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąchock/Rzeszów
|
Wysłany: Pią 19:38, 05 Wrz 2008 Temat postu: |
|
5.09.2008
- Poprawione błędy w nowym systemie sprzedaży napojów.
- Usprawniony skrypt Aidena, Ariny, Idis i Nalii. Mówią teraz unikatowe kwestie kiedy się odejdzie od nich bez pożegnania lub nie będzie się odzywało przez jakiś czas. Wcześniej w wyniku mojego lenistwa niektóre się powtarzały .
- Napisane trzy tutoriale o skryptowaniu i dodany mały skrypcik .
6.09.2008
- Poprawiony błąd z nieznikającym Ice Rapierem
- Poprawiony skrypt Albusa - można teraz u niego kupować po 400 run na raz, można również zapytać o: "ofertę", "handel" i "ceny", udzieli również informacji jeśli spyta się o konkretny rodzaj run (ognistych np.). Dodatkowo usprawniony skrypt, tak aby mniej obciążał serwer.
- Usprawniony skrypt Alderiela i zmienione pożegnania, kiedy ktoś odszedł/za długo się nie odzywał.
- Usprawnione skrypty wszystkich NPC do Kraga włącznie. Poprawiona optymalność, Kragowi dodałem również słowo "praca".
- Usprawniony i rozbudowany skrypt Silvaniela - informuje teraz o swoim asortymencie, kiedy zapytamy o "ceny", "ofertę" lub "handel". Ponadto dokładnych cen można się dowiedzieć, kiedy spytamy o któryś z rodzajów broni. Dodatkowo reaguje na słowo "praca".
- Thoma można teraz zapytać o ceny jego towarów.
- Turian mówi teraz o cenach swoich towarów, jeśli go o to zapytać.
7.09.2008
- Dodane kanały pod miastem
- Zalążek zamku Elite Knightów
- Przerobione zejście do kaeru od drugiej strony
- Drobne poprawki i usprawnienia na mapie.
8.09.2008
(Dziś ze względów osobisto-uczelnianych praktycznie nic - jedynie trochę poprawek i szczegółów w kanałach pod Urupą [zostanie tylko spawn i jeszcze trochę szczegółów] oraz poprawienie zejścia do grobowca (literówka w pliku .xml)).
9.09.2008
- Dokończone kanały pod Urupą - łącznie ze spawnem. Można teraz zdobyć nieco gotówki zaraz po wyjściu z rooka.
- Poprawiony bug z wędką, której mogliśmy do tej pory używać nie mając robaków.
10.09.2008
- Pomniejsze poprawki na mapie
- Przygotowanie respa Moonreda na dodanie do mapy.
11.09.2008
- Resp Moonreda jest już dostępny do zwiedzania. Znaleźć go można w nowo dodanych ruinach przy kamieniołomie.
- Faktoria kupiecka krasnoluda Yodela. (trzeba tam jeszcze owego krasnoluda dodać)
- Brakujące skały w północnej części pustyni
- Masę dodatkowych szczegółów przy nowych ruinach i faktorii.
- Dodany zalążek naziemnej części kopalni, której właścicielem jest Yodel. Będą się w niej mieściły 3 osobne krasnoludzkie kopalnie. Jedna z nich stanowić będzie część większego kompleksu wraz z podziemiami Gór Grzmotu.
12.09.2008
- Wykończenie wierzchu kopalni Yodela (zszedł mi na to praktycznie cały dzień, dziś jeszcze zaczynam podziemia).
13.09.2008
- Podziemia kopalni Yodela. Zejdzie mi z tym jeszcze...
14-17.09.2008
- Podziemia kopalni przetykane brakiem czasu :/
18.09.2008
- Drobne poprawki na mapie, dopieszczenie niektórych fragmentów.
- Skończony poziom -1 kopalni Yodela.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Czw 21:44, 18 Wrz 2008, w całości zmieniany 17 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nazarian
Administrator
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąchock/Rzeszów
|
Wysłany: Sob 17:27, 27 Wrz 2008 Temat postu: |
|
19-27.09.2008
Dłuuuuugie i żmudne prace nad ulepszeniami i uzależnieniem działania run od sposobu ich użycia. Planowany czas zakończenia jutro lub pojutrze, jeśli nie będę miał jakichś znaczących problemów.
28.09 - 02.10.2008
Dalsze prace w kodzie. Skompletowany system ulepszeń, rangi na forum, przygotowane rozwinięcia profesji.
03-10.10.2008
Niemal skończone prace w kodzie, przeglądnięte wszystkie nadesłane przez Was mapy.
11.10.2008
- Dodana mapka Moonreda z malutkim obozem przemytników koło jeziora Pyros.
- Poprawione błędy z użyciem hotkeyów.
- Dodane kilka słów do Tyrrusa, Y'beriona i Venzlava
- Poprawione Wound Cleansing (za dużo leczyło)
- Dodany obóz łuczników autorstwa Moonreda
- Dodany spawn do obozu przemytników
- Drobne poprawki w lasach koło posiadłości
- Dodany resp Moonreda (random resp), adaptowany na smoki.
12-17.10.2008
(Życie )
18.10.2008
- Dodany resp Clawiena z trollami.
- Nieco szczegółów na mapie.
19.10.2008
- Dodane odporności/podatności kilku potworków
- Drobne prace na mapie
20.10.2008
- Dodane katakumby autorstwa Clawiena
- Dodana gospoda Moonreda
- Drobne poprawki na mapie, włącznie z "zapychaniem" wolnych terenów
- Prace nad npc - jubilerem do Urupy
- Kolejna porcja odporności/podatności
21.10 - 29.10.2008
- Dokończony pierwszy fragment mapy
- NPC Eris, handlująca biżuterią i klejnotami
- Poprawione kilka błędów
- Dodany skrypt od schodów schowanych w trumnie, oraz spory kawałek questa z wodzem orków.
- Dodane sporo odporności/podatności potworów
- Przerobiony Prastary Dąb
- Dodana mapa Moonreda - The Bunny (nie pytajcie czemu tak się nazywa )
- Przygotowane kilka grafik
30.10 - 12.11.2008
- Dodane nowe fragmenty mapy
- Zrobione kilka grafik i animacji (zajmowałem się głównie możliwością jazdy konnej)
- Dodatkowe skrypty
- Przejście na nowy silnik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Śro 13:52, 12 Lis 2008, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|