Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Deep
Barsawia Team
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:52, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
Nazarian napisał: | Wiesz, stawianie tych itemów to nie problem. Co innego ich sprawny zapis. Przy SS i czyszczeniu mapy nie zapisuje się nic, poza tym, co jest w domkach/depo/ekwipunku. |
(Post odnośnie możliwości budowania sobie domków w mieście, a nie obozów na expowiskach)
A więc, zamiast stawiać ludziom domki na obrzeżach miast, zostawiajmy wolne pola otoczone płotem (oczywście zaznaczone w mapedicie jako domek). Gdy ktoś zdecyduje się kupić taką parcele (małe pole pod budowe), idzie do sklepu i kupuje rzeczy do budowy domku, albo zamawia ekipe budowniczą (czyli graczy którzy będą za to brali kase - można z tego nawet skill zrobić )
No dobra, żeby nie było burdelu, uporządkujmy:
1. Koleś kupuje plac.
2. Ma do wyboru:
a) zatrudnić firmę budowniczą, której daje invite na plac, i daje im plan domku (np.: żeby mógł od razu zapłacić firmie - w miejscu, gdzie ma być ściana domku, kładzie 50 gps, w miejscu okna - 70, w miejscu drzwi - np 90 et cetera)
b) kupić zestaw budowlany, oraz dokupywać oddzielnie każdy item, jaki chce postawić w domu (np. ściana etc) Należy zaznaczyć, że zestaw budowlany musi być cholernie drogi, żeby nie opłacało się go kupować, jeżeli stawia się mały domek.
3. Final Warning: taka opcja daje możliwość budowania domków wyłącznie jednopiętrowych, do tego bez dachu - ale według mnie możliwości, jakie daje ten system przewyższają cene, jaką należy zapłacić... Ostatecznie dachy można dorzucać w mapedicie, ale to w cholere roboty by kosztowało...
UPDT: no chyba że Nazi zna sposób, aby silnik pustą krate rejestrował jako 'homeable' czy coś - pamiętam moje problemy za czasów tibii 7.5, kiedy nie było silników używających budowe domków spod OtMapEditów, trzeba było ręcznie pisać 'fromx: fromy: fromz: tox: toy: toz:' - straczylo ze sie pomyliles, abo po prostu w zaznaczonym obszarze byla pusta kratka - silnik odczytywał to jako bug i nie stawiał chatki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PaX
Vip
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 15:49, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
@up
świetny pomysł z budową. Można by było też zatrudniać projektanta, który rysowałby plan domku oraz podawał jego kosztorys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nazarian
Administrator
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąchock/Rzeszów
|
Wysłany: Czw 15:56, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
Nie wiem jakie mam możliwości zamiany statusu kratki na "domkową". W każdym razie zobaczę co da się zrobić, jednak używanie OTBM zamiast OTX jest szybkie, ale zostawia bardzo niewielkie pole manewru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Moonred
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 17:11, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
Gratuluje 666 posta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|